Опрости



 Опрости ми, ако мораш
Пошао сам за лепетом гусака
Чврстим тлом поскакујући
Тражећи погодно место за буђење

Опрости ми, ако мораш
Попио сам млако пиво
У оном бирцузу где се скупља олош
Онда сам старом камером усликао кадар

Опрости ми, ако мораш
Или: сцену
Гледао сам груди једне жене
Коју сам срео у цркви
Сласно ми беше и њој

Опрости ми, ако мораш
Умио сам се сузама
Које сам чувао за ближње
Онда сам се попео на врх планине
И викао твоје име у ехо

Опрости ми, ако мораш
Брда нису одзвањала
Па сам отишао у рат
И убио човека ни крива ни дужна

Опрости ми, ако мораш
Онда сам убио јелена
Онда сам убио јежа
Онда сам убио наду

Опрости ми, ако мораш
Онда не схватих зашто јежа
Онда сам купио кућу
Онда сам родио ћерку

Опрости ми, ако мораш
Кћи ми се прокурвала
Онда сам попио чашу вина
И набрао шаку трешања

Опрости ми, ако мораш
Онда сам побегао из манастира
И сад стојим пред твојим вратима
Тражећи да ми се предаш сва