Божић!


Већ ми је коса

сребрним концима окићена

а и даље бих хтео

да бадњаком по огњишту џарам

колико жара толико пара

у авлији живине у тору оваца

у кући дечице у пољу пшенице

и све тако редом

Већ сам у годинама дебелим

и скоро ћу скроз да побелим

а Божић волим ко да сам дете

чекам да ме дарују

деде и бабе тетке и стрине

мрке старине и црне шамије

И Христос се роди

зверајући по соби

погледом на ветрину

не чувши Ваистину

црвена јабука озго дар

динар округли из длана храпавог

Све је ово давнашњи сан

а опет је данас тај исти дан

само ја нисам исти

бадњак је купљен

огњишта немам

без полазника за столом дремам

и ако је Божић

нисам довољан сам себи

па будим сина

да му причу причам

о Бадњаку и зори

дединој кући и бабиној кеси

о Божићној бајци

и нама младим јунацима у њој

о томе како искрице ватре

испуњавају жеље

а он ће на то:

something like Harry Potter